Javno gradsko saobraćajno preduzeće u 2020. godini poslovalo je sa većim gubitkom nego inače, pre svega zbog smanjenog obima posla izazvanog pandemijom korona virusa.
Istina je da se novac zarađen od karata i subvencije troše na mnoge nepotrebne stvari, ali da li ste svesni šta znači privatan gradski prevoz? Znači da kupujem pokaznu za jednog prevoznika i da čekam da naiđe baš njegov autobus. To isto znači da deca, penzioneri i druge povlašćene (uglavnom najsiromašine) kategorije građana plaćaju višestruko skuplje karte, dakle, samo ih teramo u još veću bedu. To znači i uopšte skuplje karte, dakle, još veće gužve u saobraćaju. Dajte primer nekog grada u Evropi koji ima privatan gradski prevoz. Nigde gradski prevoz nije stvar slobodnog tržišta već javna usluga koja treba da olakša prevoz SVIH građana nekog grada (ne samo onih koji koriste taj prevoz).
Najlakše je pisati nepromišljene komentare. Suština je da se gradski pevoznik dovede u red i oslobodi partijskog rukovođenja.
Treba se postaviti pitanje ko vodi taj saobraćaj u kojem se toliki propusti dešavaju i da li su ikada odgovarali za javašluk u redu vožnje i problemima sa vozačima koje ta firma svaki dan ima zbog lošeg odnosa rukovodioca prema njima.
Bravo za tekst! 15 godina idem na posao i sa posla gradskim busom pa smatram da ga imam pravo komentarisati. Moje iskustvo je veoma lose!!! Autobusi mnogo kasne ili jednostavno nedodu. Bezbroj puta sam sa stanice zvala taxi kako nebi kasnila na posao. Tako da sam i pored mesecne karte naknadno placala taxi (ne svojevoljno) da bi stigla na odrediste. Njihova bruka i sramota!!! Smatram da se tako ponasaju jer su jedini gradski prevoz u gradu, imaju monopol. Kada bi postojao i privatni prevoz (konkurencija) verovatno bi vise postovali narod koji im posteno plati mesecnu kartu. A ovako cemo autobus cekati, cekati, cekati...
Problem je kao i svim JP namnozen partijski kadar u administraciji,ne samo ove vec i prethodnih vlasti,kako ko dodje dovodi nove,svoje a stari vec ostaju,ne diraj ih ipak su oni nasi koalicioni partneri itd...gsp je postao socijalna firma,skunute su cene karte koje vise nisu realne,sad se za Stepanovicevo,Begec,Kovilj vozi za 110 din,ni litar goriva.Mnogo podeljenih besplatnih tj godisnjih karata kojekakvim grupama(citaj glasacima) veliki deo kolaca se pojede u kancelarijama,pa normalno da ce odlaziti vozaci,mehanicari,elektricari i drugi nazovi obicni radnici koji zaista rade svojih osam sati,jer tu platu 50ak hiljada zarade postenim radom do polovine meseca,ostatak rade za one kojima se broja ne zna.
Trebalo je uvesti privatni prevoz I da se uradi zdrava konkurencija.ali poznajuci nas mi bi tu uveli monopol I cena karte bi bila 150din..a vi sto pisete smrdija sramota.pa sto zivite ovde.ima ovde dosta pametnih ljudi vidite po komentarima ali nema zdrave opozicije da se nesto uradi.
Sta ocekujete od ljudi sa kupljenim diplomama?? Samo lazi u koje vise ni babe ne veruju,sada pokusavaju strahom da vladaju a ako uzmemo u obzir kakve je sve golgote nas narod preziveo morace javno da nas bese na trgu!
Ovi linijski stave 4 do 5 ljudi u auto i vozi po ceni aut.karte i isplati mu se jos i zaradi. A ovi u bus stave 60 do 100 ljudi i oni su na gubitku ma nije nego. Treba platiti ove silikonke po kancelarijama kojih ima vise nego vozaca a duplo vece plate imaju. Da ne pricamo o drugim stvarima
Kako?! Setimo se 90-ih pa do samo pre koju godinu skoro niko kartu nije kupovao. Pola grada se šveralo...pa GSP nije bio u takvom gubitku. Znači, loše rukovodstvo!
Par pitanja:
1.Koliko je GSP naplatio dovoženje sendvičara na SPENS pre neki dan na SNS feštu?
2.Koliko je GSP vanrednih polazaka za EXIT imao i da li im je neko te vožnje platio?
Osnovni problem je radna snaga, svega ima viska sem vozaca i mehanicara. Dovedeni su partijski i nemaju pojma sta je GSP, udomili se i zive na ledjima vozaca. A vozaca sve manje i sve stariji, za par godina prosek godina vozaca bice oko 50..ja prvi ne zelim da me neki starac voza po ovom gradu gde je saobracaj sve veci i gusci...a vozaca nema pa nema jer su primanja mizerna za takvu vrstu posla...
Ја бих за почетак проверила све фактуре, коме,шта,како и зашто. Сви знамо да се свашта плаћа са рачуна ЈП. Такође знамо како је опуштајући живот у ЈП, кад те странка ушљака.
Нема мањка радника, има вишка нерадника, ако ГСП има у експлотацији 180 аутобуса, колико по Европском стандарду треба имати возача, аутомеханичара, аутолимара, аутоелектричара, електроничара и осталог пратећег особља у техничком сектору и у саобраћајном сектору и колико у административном сектору, кад се ово све споји, кажу паметни и школовани четири највише радника по возној јединици и сад израчунајте колико је то. А шта се тиче губитка како сад стоји ГСП, треба му минимум 300 милиона динара на мјесечном нивову да функционисао, а овај губитак је лажан.
Đuro, kakve to veze ima sa jogurt revolucijom? GSP nikada nije poslovao sa profitom, cena autobuske karte nije ekonomska, već socijalna, pa zbog toga Grad mora da pomaže opstanak delatnosti bez koje nijedan grad ne može. Usluga javnog prevoza putnika se svugde u svetu subvencioniše.
lagano sve erodira, prodje samo jedna godina i vidis koliko je sta propalo.
ipak ljudi ulazu u stanove u ovoj rupi nesvesni da nece imati da plate dazbine jer ce ozbiljan porez na luksuz neminovno da se uvede na sve nekretnine u kojima ne zivi vlasnik, a penziju nece imati ko da im zaradi jer mladi koji mogu da zarade novac odlaze jer ne zele da zive u svinjcu, lekare ce placati iz svog dzepa privatno, a to je vec sada tako i usluga je vec sada dno dna.
ne vide ljudi da je ovo bunar :(
Konkurisao sam za posao u GSPu i odbili su me zbog toga sto nisam u stranci a imam manje od 40 godina.Znači radije ce raditi sa manje radnika nego nekoga zaposliti ko nije u stranci.Znači nisu se ni potrudili da promene nešto.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi milionski gubici u GSP-u zbog korone, problemi sa kadrom i voznim parkom još uvek prisutni
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•20.07.2021.
•14:40 > 11:19
Komentari 29
Srba Smučić
Eh, prokleta korona, a bili su na korak do savršenstva...
neko iz GSP
Nikola
Najlakše je pisati nepromišljene komentare. Suština je da se gradski pevoznik dovede u red i oslobodi partijskog rukovođenja.
Peca panker
Suzana
Realista
Jana
Svinjac
Djomla
mm
kiki
Djole
Ja
Ilo
Vozač
ajTI
1.Koliko je GSP naplatio dovoženje sendvičara na SPENS pre neki dan na SNS feštu?
2.Koliko je GSP vanrednih polazaka za EXIT imao i da li im je neko te vožnje platio?
Pera
szzz
Ćamil
Gordana
teror u
Marija
Онисим
Miloš
RVosha
Novi milionski dobici u ... dzepovima
pera
ipak ljudi ulazu u stanove u ovoj rupi nesvesni da nece imati da plate dazbine jer ce ozbiljan porez na luksuz neminovno da se uvede na sve nekretnine u kojima ne zivi vlasnik, a penziju nece imati ko da im zaradi jer mladi koji mogu da zarade novac odlaze jer ne zele da zive u svinjcu, lekare ce placati iz svog dzepa privatno, a to je vec sada tako i usluga je vec sada dno dna.
ne vide ljudi da je ovo bunar :(
Laloš
Đura
Borko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H